joi, 9 august 2007

mi-e dor sa-mi fie dor....(dar nu mi- e dor de tine )


mi-e dor sa-mi fie dor...sa ma trezesc dimineata cu-n singur chip in minte, sa vad un nume scris pe toate placutele cu denumiri de strazi. mi-e dor sa mergem pe mijlocul strazii si sa numaram stelele, mi-e dor sa aruncam cu pietricele in apa si sa facem broscute, mi-e dor sa ne plimbam toamna prin frunze uscate care fosnesc si sa ne facem planuri despre ce-o sa fie, mi-e dor sa te intreb cum imi sta cu bluza mea cea noua si tu sa razi, mi-e dor sa ne uitam la filme, mi-e dor sa ne holbam prin Carturesti si sa bem ceai, mi-e dor sa furam paie de la Mc'Donalds si apoi sa ne dam seama ca nu avem ce face cu ele, mi-e dor sa ne plimbam pe strada mea, noaptea, mi-e dor sa ma-nfior, mi-e dor sa-mi bata soarele in par si tu sa ma mangai usor, mi-e dor sa vorbim dar si sa tacem impreuna,mi-e dor sa scot limba la tine si sa te enervez, mi-e dor sa sa-ti povestesc ce carti am mai citit, mi-e dor de infinitul tau, mi-e dor sa ma asculti si sa te ascult, mi-e dor sa ne jucam, mi-e dor sa-mi spui ca vorbesc prea mult si eu sa ma supar si apoi sa ma implori sa mai vorbesc, mi-e dor de timpul care curgea altfel decat curge azi, mi-e dor sa-mi fie dor......

Un comentariu:

Simonette spunea...

Nemaipomenit.....