marți, 2 septembrie 2008

cum mi-am petrecut sfarsitul verii...



  • spulberata de vantul de la mare. cu nisip pe retina...
  • m-am plimbat cu trenuletul ala hidos prin Mamaia, desi jurasem ca nu o sa fac niciodata asta. din motive (rasiale, estetice, etice, principiale, bla bla)
  • tremurand si mancand Kis Kurtos. (click pt reteta)
  • cu telegondola admirand marea si pescarusii. pentru ca afara era prea frig si marea nu era fericita cu noi pe acolo.
  • cu pluover si blugi lungi, in loc de costum de baie.
  • fiindu-mi rau in masina, dar fiind capabila sa ma tin de un pariu si sa port costumul de baie peste haine. vezi poza3.
  • am ars-o sepia si black&white mai mult ca niciodata.
  • mi-am facut 1000 de nervi intrebandu-ma daca prietenii sunt facuti din plastilina, sau sunt doar niste papusi de woodoo.
  • am ascultat prea multa muzica de negri. intoxicatie de gradu' 1.
  • mi-am gasit pantofii ideali. in Tomis Mall, fir-ar....de parca ma dusesem la mare sa cutremur magazinele.
  • cu cris.intoarsa din Franta, cu Cris care inca mai mirosea a toate parfumurile de pe Champs Elisee.
  • cu speranta ca vine iarna, macar. si o sa plec la munte.
  • frustrant pentru ultima zi de vara. prima frunza cazuta, e ca primul fir de par alb descoperit.

Niciun comentariu: