sâmbătă, 13 septembrie 2008

14 sept, 1931

daca nu ar fi murit, maine ar fi fost ziua lui...da, 14 septembrie o sa-mi aminteasca mereu de el..

daca nu ar fi murit, probabil, am fi mancat struguri si am fi vorbit despre Gloria, i-as fi povestit despre povestile mele cu fotbalisti si el ar fi ras de mine...

daca ar fi trait, sigur m-ar fi pus sa invat, sa-mi iau toate restantele, si sa-i mai aduc ziare, chiar si vechi..ii placeau si informatiile retrospective...

daca ar fi trait mi-ar fi luat cartea din mana si ar fi rasfoit-o, mi-ar fi cerut un scurt rezumat si apoi ar fi trecut la subiectul vreme, reumatismul asta...

daca ar trait i-ar fi placut ca sunt blonda, nu i-a placut cand eram bruneta...nu ma recunostea niciodata...

daca ar fi trait cred ca ar fi venit la nunta lui Kenu, l-ar fi pus sa faca nepoti multi, destepti, nu fotbalisti, ca aia-s prosti...

daca ar fi trait maine ar fi facut 77 de ani.

Niciun comentariu: