vineri, 13 iunie 2008

1:vineri


mergeam astazi prin multimea de oameni de la Unirii si am avut un moment dintr-ala de luciditate exagerata si am realizat ca in ultima perioada m-am cam indepartat de la planurile mele.una peste alta a fost o perioada nebuna din viata mea...am scormonit prin necunoscutul senzatiilor, am inlaturat toate cliseele de rasa, culoare si limba, am invatat sa daruiesc oamenilor dragoste exact cand se asteptau mai putin, am reusit sa ma trezesc dimineata si sa ma iubesc cum arat si fara machiaj, sa dansez pana obosesc si apoi sa ma intorc desculta pe strada, cu pantofii in mana si (iti multumesc ca fara sa stii mi-ai aratat ca pot sa fiu sexi, si desi uneori par inaccesibila si inabordabila simt durerea si nu mi-e rusine sa-mi arat si slabiciunile).

am reusit sa-mi indeplinesc 2 vise anul asta: am dansat pe plaja in ploaie. in ploaie adevarata, reala, torentiala si am reusit sa am langa mine exact oamenii de care am nevoie, care ma inteleg si care cred in mine. si cel mai important : cred in visele mele.

asa ca nu pot sa nu fiu fericita. de ce sa pierd vremea plangandu-mi de mila? am reusit sa ma detasez de tribulatiile marunte ale lumii si sa multumesc pentru lorice primesc . ieri il ascultam pe Andrei si spunea ca dupa ce iti iei un iaht de 1500000 de euro, si te plictisesti si iti cumperi altul, mai scump de 200 de ori, tot nu o sa mai gasesti fericirea pe care ai avut-o cand ti l-ai luat pe primul. si totusi la ce-ti trebuie iahtul ala daca tu nu ai timp nici sa iesi din birou, daca iti place mai mult sa numeri banii decat sa bei o bere cu prietenii sau sa te plimbi cu iubita noaptea prin parc?
in concluzie, ii multumesc si lui ca mi-a dat raspunsul la unele nelamuriri si lui Cabral pentru
pasul 1
pasul 2 si
pasul 3.


Niciun comentariu: