luni, 23 iunie 2008

True to myself


am avut parte de cel mai bestial weekend de ceva timp incoace...mi-aduce aminte de anii aia, de vacantele alea cand aveam mai putini bani de inghetata, dar mai mult timp s-o savurez chiar daca era de cacao ...si nu avea extra topping de caramel si glazura de malaga. l-am petrecut intr-o semi-stare de fericire,minunandu-ma intr-una cat de liniste e aici...cat de liniste e pe strada mea si intrebandu-ma unde or fi toti copii aia care pana acum umpleau zilele de vara cu energia lor. moleseala asta calda cu aroma de visine reci si talpile ude, abia iesite de sub dus e prea buna sa fie adevarata...la lumina obscura a stalpului din strada mi-am citit in fotoliu vechile insemnari. si promisiuni. si juraminte. multe implinite, altele dublate, intreite sau aruncate in Dambovita.

am fost in parc..in parcul ala...da...in care n-am mai fost de ani de zile, de unde in fiecare noapte se auzeau broastele...ma fascina si scarbea in acelasi timp...mi-era frica si totodata eram curioasa...dar desi stau de 20 de ani in orasul asta, mi-au trebuit 2 ani departe de casa, ca sa ma pot duce in parc... si -aproape 4 ani de zile ca sa pot sta de vorba cu el, dupa ce mi-a trantit usa in fata....

cred ca maine cand am sa ma intorc la Bucuresti, am sa port alti pantofi.sau mai bine zis i'll be anotherone in my one shoes.. planetele se misca, relatiile se destrama,se construiesc noi blocuri , se mai viruseaaza calculatoare, pamantul isi schimba culoarea, Maya mea imbatraneste fericita. totul se schimba. si eu ma schimb. vorbeam cu mama si ii ziceam ca pentru mine fiecare saptamana e diferita si ma mir cat de mult ma schimb. si nu m-a crezut, ea nu simte asta...viata ei nu s-a mai schimbat de ani...
maine nu o sa mai cred in ce am crezut pana ieri. ma uitam la picaturile din tasnitoarea din parc si chiar am vazut imensitatea de molecule din apa. acum simt cum bitii alearga prin cablul meu de net , si mainile imi aluneca pe tastele pc-ului cu viteza emotiei care-mi trece prin stomac atunci cand iubesc.
aveam nevoie de weekendul asta pentru mine. sa-mi dau seama cine sunt si incotro ma indrept. pe cine iubesc. si pe cine nu cunosc. sa-mi dau seama de ce am nevoie. am mancat vata pe bat si am ascultat sfaturile parintilor fara sa-i contrazic. am ascultat raggae toata ziuaaa si mi-am dat seama cat de mult iubesc muzica asta.

intr-un fel si vara asta seamana cu verile fara bani de inghetata...dar vara asta, spre deosebire de verile alea, m-am imprietenit cu baiatul care vinde inghetata...

Niciun comentariu: