duminică, 30 noiembrie 2008

2 mere verzi si acre


ieri a fost Buy Nothin' Day... m-am abtinut eroic pana pe la 7 juma.
apoi mi-am luat doua mere verzi .
verzi si acre, ca sa-ma protejeze de scarba pe care mi-o provoaca The Big Election Day.

n-au reusit, logic !!??? doar l-am vazut pe Iliescu votand.

si apropo de Iliescu...guess what..UPDATE: PSD a castigat alegerile...goddamit, cum se mai invarte pamantul in jurul soarelui !!!
UPLOAD: rasturnare de situatie:: (muhahahahahah!!!) se pare ca micutzul Boc "Dreapta din Romania...a manacat cam multe bombonele aseara ...si prin vis se gandea ca o sa castige PD-L-ul!!! )

Blad tarantula....Time for the massive come sing ya,
Blad tarantula... Don't play with my style I might sting ya,
Blad tarantula... You want me inject me bacteria !!!!

Niciun comentariu: