joi, 20 noiembrie 2008

maybe because i love you too much

And death shall have no dominion.
Dead men naked they shall be one
With the man in the wind and the west moon;
When their bones are picked clean and the clean bones gone,
They shall have stars at elbow and foot;
Though they go mad they shall be sane,
Though they sink through the sea they shall rise again
Though lovers be lost love shall not;
And death shall have no dominion.

Dylan Thomas

m-a oprit si mi-a zis sa nu mai vorbesc niciodata cu telefonul la urechea stanga..dauneaza inimii...
"sunt fost medic..si la varsta dumneavoastra..."---
la varsta mea...iubesc sa beau cafeau pe strada. si in picioare...sa merg si sa sorb prin orificiul special gravat. pur si simplu e fericire. sau sa ma asez pe trotuar si sa astept autobuzul.

cu picioarele incrucisate.

azi m-am suit din greseala in alt autobuz...old habits die hard...am luat 282 instead 182. in autobuz am cunoscut doua maicute..in haine albe cu margini albastre (gen maicutza teresa), cu sandale si genti de samariteni...doar asinii le mai lipseau.

le-am auzit cum se distrau pe seama unor flori plantate din seminte mucegaite..si-am inghitit in sec..nu stiu dc...nu sufer nici de pica si nici nu sunt moarta dupa flori..

iubesc toamna..si imi iubesc cizmele ugg. si filmul "Edge of Love" . iubesc frigul, Wales si romantele pe timp de razboi. mirosul de bere Guiness, parul blond-irish, buzele rosii , "bombonelele" ascunse in DVD-ul cu Dubai :P



Niciun comentariu: