miercuri, 20 august 2008

corespondente: 1. PARIS


Lauuuuuuuuuu mi-e dor rau de tine. Tocmai am prins si eu o oaza de internet si am zis sa-ti scriu cateva randuri ca nu mai am credit sa-ti trimit sms. Parisul e un oras care trebuie neaparat pus pe lista celor 10 lucruri pe care trebuie sa le vezi in viata si nu numai sa le vezi ci sa le traiesti si simti. Aici parca sunt pe o alta lume, totul e frumos si ordonat. Fiecare strada are povestea ei si parca abia asteapta sa fie descoperita. Aici e locul unde ai putea sa-ti gasesti inspiratia, am trecut prin multe locuri in care cu siguranta ti-ar fi placut sa stai si sa scrii. Ce mai de colo in coace......Parisul te lasa fara respiratie. La tour Eiffel, Montmartre, cartierul latin cu gradinile Luxemburgului, Versailles sunt doar cateva din locurile pe care le-am vazut pana acum si de fiecra data imi zic ca mai frumos de atat nu se poate......ba sa sti ca se poate. Fiecare are frumusetea lui dar mai multe nu-ti mai zic ca apoi nu mai am ce sa-ti povestesc. Oricat de frumos ar fi aici tot cu gandul la casa stau, lucru care nu e bine, ca ma macin foarte rau. Chestia e ca daca as fi fost si eu macar cu un prieten aici totul ar fi fost altfel, as fi avut cu cine sa rad sa-mi dau coate sa impartasesc bucuria descoperiri unor locuri noi, dar asa singura zambesc si asociez in gand fiecare loc cu cate o persoana ( aici ti-ar fi placut tie; dincolo anei; asta ar fi impresionat-o pe clau, aici mi-ar fi placut sa ma sarut cu leon). Dar deh asta e viata nu putem avea totul dar acum mai mult ca niciodata imi intaresc gandurile cu chestia mai bine mai putin cu voi decat totul singura. Si cu asta inchei ca e deja tarziu si m-a apucat o melancolie care agraveaza starea mea de singuratate. Te pup de 23456 de ori si abia astept sa te strang in brate si sa fiu din nou acasa.



corespondente 2: BUCURESTI

holda holda...

1. nu e corect sa ma faci sa plang cand scriu despre femile afgane violate...
si ele nu m-au facut sa plang. mi-e dor de tinee..rau...
ca de crema de zahar ars...
2. sa faci poze multe..da multe...si cu oameni dezbracati (iti dau voie)
3. sa nu te arunci de pe turul eiffel, sa nu furi mancare de la oameni si
sa nu le scuipi seminte in cap de acolo. promiti?
4. sa fumezi un joint acolo, poti sa fumezi si fara mine desi...
kdjfwslbkngdkb nxljb nv,d bkfc stii ca mi-es fi dorit si eu sa
fumez acolo cu tine, macar un malboro light , din ala cel mai scarbos.
da lasa ne facem noi mari si mergem impreuna.
5. sa nu il inseli pe Leon cu un francez. nimeni nu e mai bun ca Leon.
Bine poate Olivier Martinez, da ala e cu kyle Minogue
6. sa te bronzezi ...sa faci topless ..sa nu te prind cu urme..
7. sa inveti toate injuraturile frantuze. inclusiv cuvintele care incep cu
P. nu stiu la ce mi-ar folosi...da asa..ca idee.
8. sa te imbarci ca si Carrie..si sa te simti o Roumanian girl la Paris,
sa porti doar toocuri si sa mananci croisante pe malul Senei.
(repet sa nu te arunci..stiu ca ai vrea sa nu te mai intorci..
da mai bine vie aici...decat deloc p'acolo)
9. pup-o pe matusa ta
10. sa te duci la o white party la Saint Tropez ...promiti?
(si sa nu uiti sa-mi aduci o piatra)

adjvhfsjvbdvnb ...halla girlll, te iubesc

Niciun comentariu: