duminică, 17 august 2008

pe-o gura deschisa, pe-un picior de duca


Erau odata un om, o capra , un lup, o varza si o barca.

Ah! si un mal. Prin urmare, omul nu era Noe si barca nu era Arca.

om-capra:Omul ia capra o duce pe celalat mal si o leaga sa nu fuga lasand in barca lupul cu o varza sexi, siliconata si cu cotoare lungi. “Miss plant planet “in 2000. Ehe ce vremuri. Numai Vrejul lui Jack a mai obtinut vreodata premiul asta. Caci DA! Vrejul ala era FEMEIE!

Lupul:Pacat ca nu s vegetarian. Sunt pescarian din 1865. Cand s-a abolit sclavia mi-am zis ca e timpul unui nou inceput. Asta s-a intamplat dupa ce am fost squatter.

om-lup:Dupa ce lasa capra la mal, se intoarce dupa lup. Capra vazandu-se singura incepe sa se pozeze cu turistii, le da autografe. E fericita, ce bine ca si-a luat rochita Marlyn Monroe azi. Nu se stie de unde sare tapul. Pardon , iepurele.

Omul ia lupul si-l duce si el pe uscat si- l pune sa numere oi ca sa adoarma si sa nu fuga. Da lupul, dupa prea mult Cioran, are ganduri sinucigase. Se gandeste sa ia un tub de Valium. Asa a vazut el la teve.dar nu e foarte hotarat. A ajuns la oaia 345. Vai e chiar Dolly. Acum chiar ca a atins Nirvana!!!

om-capra: Dupa ce lasa lupul la mal, omul ii alunga fanii caprei si inainte sa arunce cu rosii in el, o ia la subtioara si fuge cu ea la barca. nu se chinuie prea mult, pentru ca e o capra model, tine cura “south drob de sare”, noua fita la Hollywood si nu este deloc grea.

Ajuns din nou la barca, lasa din nou acolo capra si ia cu sine varza. Varza face fitze. Are bufeuri de la incalzirea globala. Plus ca nu stie daca sa voteze cu McCain sau cu Obama. Ea o iubea pe Hillary.!!!!!

Duce varza langa lup pe mal,si cu parere de rau le face o poza pentru cocalari si pitzipoanca: varza a calcat stramb azi (prea mult meicap).iar lupul dupa intalnirea socanta cu Dolly, se crede Kurt Cobain, si nici Maya nu l-ar convinge acum ca nu el a furat focul de la Hefaistos.

Si iata-ne din nou, la cateva sute de mii si ceva de ani de la moartea dinozaurilor, care s-au sinucis pentru ca intrasera intr-o perioada mai emo..iata-ne acelasi om, capra, lup, varza si barca..dar cu alta palarie…(Louis Vuiton pentru fani)…iata-ne la sfarsitul calatoriei noastre, dupa un secol de singuratate, mancand seminte pe o bancuta din Luvru in fata monalisei.

Si ne vine in minte aceeasi intrebare care macina o omenire intreaga :

Why so SERIOUS?

Lets put a smile on that face!

2 comentarii:

Anonim spunea...

prea tare ce ai scris... si mi-aduc aminte de asta-vara cand fugeai intre mc si 9am si uita-te la tine acum...mi-e tare dor de tine, de vara trecuta, de noi cu teo in camerele de camin uitandu-ne la filme...a fost o vara frumoasa... semnat: o cititoare fidela a blogului tau :*

nicicandva spunea...

si mie mi-e dor de tine...rau ...si de lacul morii, noi toti uitandu-ne la stele...de piersici..de filme..cu teo am iesit si vineri(de el nu-mi e asa de dor) da pe tine nu te-am mai vazut de un car de ani :SSS
ps: cand aju in bUCURESTI MERGEM LA O INGHETATA . daa???