vineri, 9 noiembrie 2007

inorogi verzi pe pereti


cum iti simti fata cand fumul de tigara ti se intipareste peste obraji si buze? cum iti simti ochii cand soarele iti invadeaza retina? cum iti simti picioarele cand te-a prins ploaia si ti-a intrat apa in adidasi? cum te simti cand alergi gafaind dupa autobuz si cand crezi ca esti gata sa te urci ti se inchid in fata usile? cum te simti cand adormi si apoi tresari pentru ca ai visai ca ai cazut in ditamai groapa?

m-ai intrebat alaltieri ce-nseamna desenul mazgalit pe peretele din fata patului meu... ti-am spus ca e un inorog, iar tu, copil prostut mi-ai zis ca nu exista inorogi..ca nu exista basme si printese, ca nu exista Mos Craciun si ca oamenii buni nu ajung niciodata in Rai. mi-ai spus ca nu exista baloane care ajung la cer si inimi care bat in acelasi timp...mi-ai zis ca nu exista rosu somon ci doar alb-negru, mi-ai spus ca nu se traieste din vise... apoi mi-ai amintit ca ai citit tu pe net ca Rowling a zis ca Dumbledore e gay si ca "ha ha !! asta e a dracu' de funny" si ca nu e funny deloc sa visezi la inorogi verzi pe pereti...

ei ba nu... toata viata mea o sa visez la inorogi verzi pe pereti, iar tu copil nascut din pixeli, nu ai de unde sa stii ce-nseamna sa visezi...

cum iti simti parul cand te gandesti ca nu are rost sa-ti mai iei umbrela cu tine cand ploua asa de frumos afara?cum iti simti buzele cand il saruti pentru intaia oara?cum simti un gol in stomac cand iti moare o persoana draga?

dar tu? copil din pixeli nu stii ca in lume sunt mii de nuante si tu nu stii ca visele te tin in viata si tu nu stii ca te privesc cand te inchini la fumul de tigara ca unui zeu, si tu nu stii ca uneori ne intra apa-n adidasi in acelasi timp cand calcam in baltoci ca 2 copii...si tu nu stii ca e mai usor sa ni se-nchida usile la autobuz cand suntem 2...e mai usoara asteptarea unui altuia in statie ...si tu nu stii ca daca eu tresar visez ca am cazut spre tine... dinspre mine..inspre noi...

Un comentariu:

Simonette spunea...

Ma faci sa ma gandesc daca eu pot trai o viata visand....Cat mi as dori!