marți, 24 iulie 2007

God, what's wrong with this people???


cateodata stau si ma gandesc cum e sa fii nebun..(nu!! defapt mint..azi e prima oara cand m-am gandit la chestia asta.:)) lumea ti s-o parea altfel...pomii n-or fi verzi sau masinile n-or avea 4 roti sau soarele o rasari la apus si o apune la rasarit, sau !!!!!??oare ei or auzi voci care sa le spuna ce sa faca, sau or avea prieteni imaginari cu care sa vorbeasca atunci cand nu e nimeni in jur si se simt singuri?? ma intreb sa fii nebun e o stare temporala, e ca o raceala care vine si trece sau e o ceata care ti se aseaza pe ochii si o aia toata viata, sau e ca marimea dioptriilor la ochelari..creste sau scade...nu stiu. nu am de unde sa stiu.INCA:)))

mergeam azi prin oras, mirificul meu oras natal si topita de caldura am intrat sa-mi iau ceva fresh dintr-un magazin. cand dau sa ies doi pusti faceau haz de cineva...hei tanti, nu te speria, incalzirea globala e de vina!, hey tanti, s-a intors planeta cu susul in jos?? hey, ar trebui macar sa semnalizezi daca mergi cu spatele...Mirata, ma-m uitat sa vad tinta lor..era o femei cam la vreo 60 ani, parea normala, decent imbracata, curatica...insa un mic aspect nu era tocmai normal pentru noi muritorii de rand...mergea cu spatele...si cu privirea in fata ca si cum totul ar fi fost normal...si avea instinctul ala ce parea pur natural de a nu se busi de niciun alt pieton..sau ma rog..poate o evitau ei...
si nu stiu ati vazut vreun arab cum scrie??? de la dreapta la stanga de jos in sus...aveam acelasi sentiment...ca ea mergea cu spatele, la fel cum un arab scrie de la dreapta la stanga. ca si cum asa ar fi fost normal iar noi toti eram...doamne..cine stie ce specii de extraterestri!!!

in fine ...abia dezmeticita..desi inca mai am ceva sechele..nu cred ca o sa-mi treaca prea curand... am mers mai departe in drumul meu si cand pe o straduta laturalnica . un invalid in scaun cu rotile mi-a atras atentia cat de mult semana cu Ray Charles, ca probabil altfel nici nu m-as fi uitat la el...nu-mi place sa ma holbez asa la oamenii care au probleme, de parca as vrea sa le aflu si grupa sanguina..toti oamenii au probleme, iar uneori simpla compasiune doare...dar in fine...m-am uitat...avea un casetofon portabil ,cu casti si vorbea foarte foarte repede... cred ca am ramas cu gura cascata..."Da, aici transmisiune incheiata, ajungem la final" , " Receptie incheiata"...Cred ca m-am oprit si in loc, nu stiu sa-mi ascund mirarea... si cand m-a vazut m-a intrebat mirat..." Ce crezi ca eu am timp sa va raspund la toti, vino maine!!!" .

Inca stau si ma gandesc cum e sa fii nebun....oare o durea sau nu simti nimic, oare iti mai dai sema ca esti Tu , popescu ...ca stai pe strada Crizantemelor ca ai o nevasta cam uratica dar care face cele mai bune sarmalute in foi de vita, ca ai doi copii si un nepotel, ca erai postas si ca iti placea sa pescuiesti????? sau acum esti doar un X, separat de lume, care mergi cu spatele ca sa nu-i mai vezi pe ceilalti, ca sa te feresti de privirile lor, ca sa te aperi de cuvintele lor care se napustesc asupra ta ca o grindina in plina vara...

Niciun comentariu: