luni, 16 iulie 2007

nu am......."spune pe bune"...amestecatura de amestecatura:D


nu am scris o carte de bucate împreună si nici nu am citit una
nu ne-am dat cu capu de vreun loc pe care scria "loc de dat cu capu" impreuna
nu am prins niciodată un inorog împreuna
nu am arucat cu pixuri după lume pe stradă, si nici cu apa de la balcon
nu am ajutat o femeie batrana cu bagajele
Nu am cantat tare si fals impreuna
nu am papat acadele impreuna si nici nu am facut baloane din guma de mestecat sau de sapun impreuna...de ce ???
n-am fugarit gaste impreuna
nu am cumparat mere
nu am baut bere impreuna (dar se va intampla )
N-am furat din magazin impreuna si nici separat , cred, nu???
nu am impartasit impreuna sentimentul de a ramane corigent la chimie si nici de a fi intrat la aceeasi facultate
n-am inotat niciodata in martipan impreuna
n-am exterminat nici o specie de animale
nu i-am turnat spirt in cap profei de chimie si nici nu i-am dat foc apoi....
nu am fumat o tigara...si nici 2
we didin't pee on the judges
..nu am desfundat o chiuveta impreuna...
nu am inotat intr'o "mare de biti" impreuna
nu am dat foc la ceva....(casa;masina..etc)
n-am dormit pe jos impreuna
nu ne-am uitat la million dollar baby impreuna
n-am mancat papanasi impreuna
Nu am intrat in EuroPa impreuna.
Nu am mers impreuna cu trabantu`
nu am patinat impreuna
n-am baut 2 sticle de vin si stat de vb toata noaptea
n-am dat un search pe google
n-am facut copii impreuna....
Nu ne-am pus avatare impreuna.
Nu am mancat orez cu lapte din aceeasi farfurie
nu ne-am plimbat cu trenu impreuna
n-am desenat impreuna
Nu ne-am plimbat prin Dumbrava Minunata impreuna
nu am ...hmm.... mancat shaorma
cu toate ca am facut multe impreuna.. whisky n-am baut...sau am baut??? nu mai tin minte
N-am mazgalit foi impreuna
n-am spus fuck you la nimeni impreuna
nu am bocit la un film impreuna
Nu am spart farfurii impreuna
Nu am spart farfurii impreuna
nu ne-am uitat la south park impreuna si nici separat :)))(
nu am baut din acelasi pahar
nu am pierdut impreuna la concursu cu vise. we actually won.
Nu ne-am catarat in copaci impreuna
nu am jucat pool
... nu am mancat vata pe bats impreuna
nu am baut tequilla sunrise impreuna
nu ne-am dat deodata cu capu' de pereti cand am vazut ce scrie "coolorpretty"
nu am cumparat o pusculita din material sintetic in forma de oaie impreuna
n-am facut vanatai si febra musculara de la patinat impreuna
nu am mers pe luna impreuna
nu am vazut eclipsa impreuna
nu ne-am schimbat impreuna semnatura
nu am avut insomnii de la baut prea multa cola impreuna
nu ne - am nascut deodata
n-am taiat patrunjel impreuna
n-am tăiat creierul lui bush împreună, desi daca-l taiem pe rand, sufera mai mult :)))
nu am încălcat vreo lege împreună...damn it!!!
nu am mâncat împreună unde radio
N-am baut azi cioco calda in Taverna impreuna
nu ne-am indreptat parul impreuna
n-am zambit la soare impreuna
Nu am protestat impotriva Proiectului Cornu si Laptele
Nu am zis impreuna " trebuie sa traiesti in cer ca sa fii inger,nu trebuie sa gandesti la fel ca sa fii liber,nu trebuie sa fii bogat ca sa fii om...ai uitat?POTI SA DAI MAT SI CU UN PION... "
nu am spart o banca impreuna
Nu ne-a bâzâit aceeaşi muscă pe care s-o strivim apoi cu Liberatea
nu ne-a batut vantul si nu am sapat o groapa amundoi si nici unul altuia :)))

Niciun comentariu: